• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Дослідницькі компетентності бакалаврів з комп’ютерної інженерії у навчанні фізики

Марія Сорокопуд

Криворізький коледж Національного авіаційного університету

(Кривий Ріг)

Анотація. На основі аналізу державних стандартів та наукових публікацій виділено компоненти (мотиваційно-особистісний, інтелектуально-творчий, креативний, діяльнісно-операційний) та рівні сформованості дослідницьких компетентностей бакалаврів з комп’ютерної інженерії у навчанні фізики. Сформульовано висновки, окреслено напрями подальших досліджень.

Ключові слова: компетентність, дослідницька компетентність, бакалаври з комп’ютерної інженерії, навчання фізики.

 

Мария Сорокопуд

Криворожский колледж Национального авиационного университета

ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ КОМПЕТЕНТНОСТИ БАКАЛАВРОВ КОМПЬЮТЕРНОЙ ИНЖЕНЕРИИ В ОБУЧЕНИИ ФИЗИКЕ

Аннотация. На основе анализа государственных стандартов и научных публикаций выделены компоненты (мотивационно-личностный, интеллектуально-творческий, креативный, деятельностно-операционный) и уровни сформированности исследовательских компетентностей бакалавров компьютерной инженерии в обучении физике. Сформулированы выводы и очерчены направления дальнейших исследований.

Ключевые слова: компетентность, исследовательская компетентность, бакалавры по компьютерной инженерии, обучение физике.

 

Mariya Sorokopud

Krivoy Rog College of National Aviation University

RESEARCH COMPETENCE BACHELOR OF COMPUTER ENGINEERING IN TEACHING PHYSICS

Abstract. On the basis of state standards and scientific publications, select the components (motivational and personal, intellectual and constructive, creative, activity-operational) and levels of formation of research competences bachelor of computer engineering in teaching physics. Formulate conclusions and outlines directions for further research.

Key words: competence, research competence, bachelor of computer engineering, teaching physics.

Детальніше

Коментарі   

# Ольга Єкименкова 17.10.2016, 16:28
Погоджуюсь з тим, що для ефективного формування
дослідницької компетентності, насамперед треба навчити студентів працювати самостійно. А допомогти в цьому може дистанційне навчання, розробка проектів (як складова контрольного оцінювання).
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись