Практична підготовка студентів є обов’язковим складником освітнього процесу, що забезпечується наскрізними і робочими програмами практик, регламентується Положенням про організацію практичної підготовки в Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка та здійснюється на оснащених відповідним чином базах практик.

Програми практик:

Педагогічна практика студентів – є одним із найважливіших етапів підготовки майбутнього вчителя, адже саме під час її проходження студенти отримують необхідні уміння і навички в практичній площині умов майбутньої професійної діяльності.

Бази практикмережа закладів загальної середньої освіти 2019-2020 рр.

Метою педагогічної практики є формування в студентів професійно-педагогічної компетентності – узагальненого особистісного утворення фахівця, що включає високий рівень його теоретико-методологічної, психолого-педагогічної, методичної і практичної підготовки і є критерієм становлення педагога-професіонала, шляхом опанування практичними знаннями, вміннями та навичками вирішувати професійні завдання, та здатністю до здійснення ефективної професійної діяльності.

Уже з перших самостійних кроків на учительській стезі студенти можуть оцінити школу як педагогічний заклад, у якому в майбутньому будуть працювати.

Під час проходження педагогічної практики в них є нагода ознайомитись з колом реальних проблем професійної праці вчителя-предметника та класного керівника, зі змістом і об'ємом його роботи.

Окрім того їм доводиться свідомо і комплексно застосувати весь арсенал отриманих теоретичних знань, не лише за своєю спеціальністю, а й знання психолого-педагогічного циклу та суспільних дисциплін.

students 1

Справжнім надбанням і допомогою під час проходження практики став сайт «Методична скарбничка ХБ16Б групи» (https://himmetodportal.wixsite.com/forpuplils), який створили студенти.

stud 2 

Технологічна практика студентів організовується і здійснюється відповідно до вимог Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів в Україні, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 8 квітня 1993 року № 35 та навчального плану спеціальності. Для студентів IV курсу природничо-географічного факультету створено умови та бази для проходження технологічної практики на базових підприємствах та організаціях міста, серед яких – акціонерне товариство «Ельворті», ВАТ „Червона Зірка”, ВАТ “Гідросила”, ТОВ «Завод Дзеркальник», ПГ «Kреатив», завод «Кіровоградолія», ВАТ «Паляниця», ЗАТ «Герметик», Лабораторія відділу спеціальних видів досліджень при УМВС України в Кіровоградській області. Ці підприємства та організації є потенційними роботодавцями для наших випускників.

Завданням практики є розширення технічного кругозору майбутніх вчителів хімії, яке полягає зокрема в ознайомленні з:

  • виробничими структурами сучасних підприємств;

  • вивченні нормативної бази щодо організації діяльності підприємств;

  • видами хімічних процесів та способами і методами їх регулювання;

  • видами та роботою обладнання хімічних виробництв (апаратами, реакторами, колонами, плавильними агрегатами тощо);

  • дослідженні та опису порядку обліку випуску та зберігання продукції;

  • сировинними матеріалами та способами їх переробки;

  • технологічними схемами отримання хімічних речовин, продуктів виробництва, різних матеріалів тощо;

  • роботою хімічних лабораторій різних підприємств Кіровоградщини.