ІНТЕГРАЦІЙНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПІДХІД У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Андрій Бабенко
(Кіровоград, Україна)

У статті обґрунтовується інтеграційно-тематичний підхіду системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Визначаються наукові надбання у вирішенні цієї проблеми. Аналізуються роботи О. В. Петуніна і А. К. Кагієва, які ще у 80-ті роки ХХ ст. вважали одним із пріоритетних напрямків удосконалення системи підготовки вчителів фізичної культури комплексно-тематичний підхід. Характеризуються три рівні інтеграції у навчанні. Визначається суть інтеграційно-тематичного підходу та характеризуються напрямки тематичної інтеграції: спеціально-предметна; психолого-педагогічна; предметно-методична; технологічно-методична.

Ключові слова: система підготовки, інтеграція, комплексно-тематичний підхід, внутрішньопредметна інтеграція, міжпредметна інтеграція, інтеграційно-тематичний підхід, учитель фізичного виховання.

В статье обосновывается интеграционно-тематический подход в системе подготовки будущего учителя физического воспитания. Определяются научные достижения в решении этой проблемы. Анализируются работы А. В. Петунин и А. К. Кагиева, которые еще в 80-е годы ХХ в. считали одним из приоритетных направлений совершенствования системы подготовки учителей физической культуры комплексно-тематический подход. Характеризуются три уровня интеграции в обучении. Определяются линии тематической интеграции: специально-предметная; психолого-педагогическая; предметно-методическая; технологически-методическая.

Ключевые слова: система подготовки, интеграция, комплексно-тематический, внутрипредметная интеграция, межпредметная интеграция, интеграционно-тематический подход, учитель физического воспитания.

In the article the problem of integration is investigated in the process of preparation of future teachers of physical culture, substantiated integration and thematic approach to learning. Determined scientific achievements in solving this problem. We analyzed the work of A.V.PetuninaandA.K.Kagieva. These scientists in the 80 years of the twentieth century was considered one of the priorities of improving the system of training of teachers of physical culture cluster integrated thematic approach. The characteristics of the three levels of integration in education. The author defines the essence of integration and thematic approach. It characterizes the direction of thematic integration: Special items; psychological and pedagogical; Subject-methodical; technological and methodological.

Key words: integration, integration processes, integration training inter-subject integration, cross-subject integration, integrative and thematic approach, a teacher of physical education.