• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

FOREIGN LANGUAGES AND FACILITATION

Abstract:            

A foreign language teacher, as a permanent professional, requires further improvement of the foreign language skills and competencies, backed by positive psychology. Some students as well as adults learning foreign languages, have to beat communication barriers, what for them becomes incredibly difficult. Foreign language teachers or lecturers, therefore implement facilitation, positive motivation and positive emotions as a challenging tool, that enables, provokes and sets the course with direct teaching activities.

ЕФЕКТИВНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ У ВНЗ УКРАЇНИ

Ольга Турмис  (Одеса) Україна

Відомо,  що  головним  завданням  навчання  іноземної  мови  у  ВНЗ  є  завдання  сформувати  в  студентів іншомовну  компетенцію - навчити студентів користуватися іноземною мовою як засобом спілкування в усіх видах мовленнєвої діяльності в різноманітних ситуаціях реального життя. 

МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ВЕБ-ЗАСТОСУНКІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Наталія Щерба (Житомир, Україна)

Методика викладання іноземних мов (ІМ) постійно розвивається за рахунок використання новітніх технологій, розроблених у суміжних науках, до яких належить і інформатика. Поширення інформації про ІКТ, використання яких може вирішити ті чи інші методичні проблеми, та освоєння педагогами відповідних активів є надзвичайно своєчасним внеском у розвиток теорії і практики іншомовної освіти.  

МОВНІ ЛАБОРАТОРІЇ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Валентина Папіжук (Житомир, Україна)

У сучасному світі значно зросла роль інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в різних сферах людської діяльності і з'явилося поняття «освіта через усе життя». У зв'язку з цим суспільство висуває нові вимоги до системи вищої професійної освіти і до фахівців з вищою освітою. Спеціаліст в будь-якій сфері повинен мати високий рівень інформаційної компетенції, вміти використовувати ІКТ для вирішення різних професійних завдань, в тому числі і для самостійного професійного розвитку. Останнє передбачає високий рівень навчальної автономії - готовності людини самостійно визначати і коригувати свою освітню траєкторію, приймати рішення і нести відповідальність за право вибирати що, коли, де і в якому обсязі вивчати для вдосконалення в професії і самоосвіті, і основи цієї готовності повинні закладатися в період його навчання у вузі.

Vyučovanie ruského jazyka na Fakulte sociálnych vied UCM v Trnave The lessons of Russian language at Faculty of Social sciences University of st. Cyril and Methodius inTrnava

Orlíková Monika, SK

Abstrakt : Autor príspevku poukazuje na súčasný stav vyučovania ruského jazyka na fakulte sociálnych vied  Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Zároveň poukazuje na nevyhnutnosť zaradenia  vyučovania cudzích jazykov do študijných programov na všetkých univerzitách a vysokých školách na Slovensku.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись