• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Дозвілля студентів. Зустріч з дитячим письменником А. Кокотюхою

5 березня 2020 року в Кіровоградській обласній бібліотеці для дітей імені Т. Г. Шевченка відбулася зустріч з відомим українським письменником, сценаристом Андрієм Кокотюхою.

Виробнича практика в спеціальних ДНЗ у студентів групи СД16Б(42) факультету педагогіки та психології

Студенти групи СД 16Б (42) проходили практику у Комунальному закладі «Спеціальна школа №1 Міської ради міста Кропивницького. У процесі практики ми змогли застосувати теоретичні знання з дошкільної педагогіки, логопедії, психології. У групі всі режимні моменти спрямовані на всебічний розвиток дітей та профілактику вторинних психологічних нашарувань. Вихователі допомагали нам структурувати наявні знання і правильно організувати практику. У процесі практики нами були проведені групові заняття і 1 виховний захід. Конспекти занять були складені з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей, їх індивідуальних і вікових особливостей. Підготовка до занять, а саме розробка конспекту, виготовлення дидактичного матеріалу, займала найбільше часу. Великих труднощів під час практики не виникало.

Виробнича педагогічна логопедична практика у студентів групи сд16б(42)

Під час проходження практики ми ознайомилися з процесом роботи у дитячому навчальному закладі, познайомилась з директором Вознюк Людмилою Петрівною, логопедом, психологом, медичною сестрою та вихователем групи.

Ангели Небесної Сотні

Студенти 1–го курсу факультету педагогіки та психології ЦДПУ ім. Володимира Винниченка долучилися до проведення національно-патріотичної літературно-мистецької акції «ПРО 100 НЕБА», яка відбулася 20 лютого 2020 року о 13:00 в приміщенні читальної зали Кіровоградської обласної бібліотеки для юнацтва ім. Є. Маланюка.

Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв

Активні форми навчання на заняттях з педагогіки

Основними факторами, які сприяють творчому становленню студентів до освітнього процесу і його результатів є: нестандартний характер навчально-пізнавальної діяльності; професійний інтерес; змагальність; ігровий характер занять; емоційність та проблемність. Всі ці фактори можна реалізувати за допомогою проведення нестандартних занять.

Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись