• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

До 100-річчя заснування Полтавської трудової колонії імені М. Горького

12–13 березня 2020 року викладачі факультету педагогіки та психології (кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти, кафедри педагогіки та менеджменту освіти) стали учасниками ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Технології професійної підготовки майбутнього вчителя: Сучасні моделі і компетентнісний дискурс педагогіки А. С. Макаренка» та Всеукраїнських науково-практичних семінарів «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та виробництві».

«Круглий стіл» на тему «Перспективи та проблеми розвитку дошкільної освіти»

3 березня 2020 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та в закладі дошкільної освіти № 73 «Червона квіточка» комбінованого типу Кіровоградської міської ради відбулися засідання круглого столу з проблеми «Методичні аспекти організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти (контроль та керівництво)» за головування завідувача кафедри дошкільної і початкової освіти Тарапаки Н. В.

Привітання від студенток факультету педагогіки та психології з Міжнародним днем боротьби жінок за рівні права

Дозвілля студентів. Зустріч з дитячим письменником А. Кокотюхою

5 березня 2020 року в Кіровоградській обласній бібліотеці для дітей імені Т. Г. Шевченка відбулася зустріч з відомим українським письменником, сценаристом Андрієм Кокотюхою.

Виробнича практика в спеціальних ДНЗ у студентів групи СД16Б(42) факультету педагогіки та психології

Студенти групи СД 16Б (42) проходили практику у Комунальному закладі «Спеціальна школа №1 Міської ради міста Кропивницького. У процесі практики ми змогли застосувати теоретичні знання з дошкільної педагогіки, логопедії, психології. У групі всі режимні моменти спрямовані на всебічний розвиток дітей та профілактику вторинних психологічних нашарувань. Вихователі допомагали нам структурувати наявні знання і правильно організувати практику. У процесі практики нами були проведені групові заняття і 1 виховний захід. Конспекти занять були складені з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей, їх індивідуальних і вікових особливостей. Підготовка до занять, а саме розробка конспекту, виготовлення дидактичного матеріалу, займала найбільше часу. Великих труднощів під час практики не виникало.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись