12–13 березня 2020 року викладачі факультету педагогіки та психології (кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти, кафедри педагогіки та менеджменту освіти) стали учасниками ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Технології професійної підготовки майбутнього вчителя: Сучасні моделі і компетентнісний дискурс педагогіки А. С. Макаренка» та Всеукраїнських науково-практичних семінарів «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та виробництві».
Детальніше...
3 березня 2020 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та в закладі дошкільної освіти № 73 «Червона квіточка» комбінованого типу Кіровоградської міської ради відбулися засідання круглого столу з проблеми «Методичні аспекти організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти (контроль та керівництво)» за головування завідувача кафедри дошкільної і початкової освіти Тарапаки Н. В.
5 березня 2020 року в Кіровоградській обласній бібліотеці для дітей імені Т. Г. Шевченка відбулася зустріч з відомим українським письменником, сценаристом Андрієм Кокотюхою.
Виробнича практика в спеціальних ДНЗ у студентів групи СД16Б(42) факультету педагогіки та психології
Студенти групи СД 16Б (42) проходили практику у Комунальному закладі «Спеціальна школа №1 Міської ради міста Кропивницького. У процесі практики ми змогли застосувати теоретичні знання з дошкільної педагогіки, логопедії, психології. У групі всі режимні моменти спрямовані на всебічний розвиток дітей та профілактику вторинних психологічних нашарувань. Вихователі допомагали нам структурувати наявні знання і правильно організувати практику. У процесі практики нами були проведені групові заняття і 1 виховний захід. Конспекти занять були складені з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей, їх індивідуальних і вікових особливостей. Підготовка до занять, а саме розробка конспекту, виготовлення дидактичного матеріалу, займала найбільше часу. Великих труднощів під час практики не виникало.