• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ГЕНЕЗИС ПОНЯТТЯ «ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»

Наталія Кіяновська
(Кривий Ріг, Україна)

В статті розглянуто процес розвитку та становлення поняття «інформаційно-комунікаційні технології»в теорії сучасної системі освіти, розглянуто різні тлумачення цього поняття. Вказано роль інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі.

Ключові слова:інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), інформаційна технологія, новітні інформаційні технології, технологія в освіті, педагогічна технологія,технологія навчання, засоби навчання.
 

The paper deals withthe development and establishment of "Information and Communication Technologies" in the theory of modern education system,  different interpretations of the concept are also regarded. The role of ICT in education is specified.

Keywords: Information and communication technologies (ICT), information technology, advanced information technology, technology in education, educational technology, technology training, training aids.

Детальніше...

ІНШОМОВНА ПЕДАГОГІЧНA ОСВІТA НІМЕЧЧИНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ: СТАН І ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ

Наталья Колесниченко
(Одеса, Україна)

У статті подано результати теоретичного аналізу праць німецьких вчених з проблеми модернізації іншомовної педагогічної освіти в Німеччині. Особливу увагу приділено аналізу змісту і способів реалізації основної і додаткової спеціалізації німецьких вчителів іноземних мов впродовж набуття ними іншомовної педагогічної освіти. Висвітлено специфіку теоретичної і практичної підготовки, а також провідні суперечності процесу модернізації професійно-педагогічної освіти майбутніх вчителів іноземної мови в Німеччині.

Ключові слова: іншомовна педагогічна освіта, реформування, модернізація професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в Німеччині.


В статье представлены результаты теоретического анализа работ нимецких ученых по проблеме модернизации иноязычного педагогического образования в Германии. Особое внимание уделено анализусодержания и способов реализации основной и дополнительной специализаций учителейиностранного языка в процессе их педагогического образования. Охарактеризована специфика теоретического и практического компонентов их подготовки, а также основные противоречия процесса модернизации профессионально-педагогического образования учителейиностранного языкав Германии.

Ключевые слова: иноязычное педагогическое образование, реформирование, модернизация профессионально-педагогической подготовки учителейиностранного языкав Германии.

Детальніше...

ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЙОГО ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Оксана Кучерук
(Харків, Україна)

У статті розкрито сутність, структура та важливість формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя у зв’язку з впровадженням інклюзивної моделі навчання в загальноосвітні навчальні заклади.

Ключові слова:вчитель, інклюзія, підготовка, освіта, основи здоров’я, професійно-педагогічна компетентність, інклюзивна компетентність.


The article deals with the nature, structure and importance of forminginclusive competence of future teachers in connection with the implementation of inclusive education in secondary schools.

Key words:teacher, inclusion,training, education, the basics of health,professional and pedagogical competence, inclusive competence.

Детальніше...

ГЛОБАЛИЗАЦИЯ И ЕЕ ПРОЕКЦИИ В СФЕРЕ ОБРАЗОВАНИЯ

Елена Лавренцова
(Стара Загора, Болгария)

В статье анализируются различные проявления глобализаци в современном мире и то, каким образом они проецируются в образовательную сферу,определяя сущность последующих трансформаций в рамках системы образования. Наиболее подробно при этом рассматриваются мировые экономические процесы и их влияние на образование.

Ключевые слова:глобализация, образование, экономика, информатизация, транснационализация, мобильность, диверсификация
 

 Different indications of globalization in the modern world and their projections in the educational sphere which determine the essence of the following transformations of the educational system are examined in the article. The world economic processes and their influence on education are regarded in detail.  

Keywords:globalization, education, economy, informatisation, transnationalisation, mobility, diversification.   

Детальніше...

ПРОБЛЕМА ТЕХНОКРАТИЗМУ У ВИЩІЙ ТЕХНІЧНІЙ ШКОЛІ І РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА

Олена Мелащенко
(Київ, Україна)

 

Технократизм в сучасній вищій технічній школі України. Розвиток творчої особистості студента як шлях до меритократії.
Ключові слова:особистість, технократизм, освіта, вища технічна освіта, творення особистості, меритократія.
 

Технократизм в современной высшей технической школе Украины. Развитие творческой личности студента как путь к меритократии.
Ключевые слова:личность, технократизм, образование, высшее техническое образование, развитие личности, меритократия.
 

The problem of technocratism in modern technique school of Ukraine. Development of the creative personality of the student as the way to meritocrate.
Key words:personality, technocratism, education, higher tehnigue education, progress of personality, meritocrate.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись