pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Студенти групи ДО21Б розглядали питання гіперактивності у дітей

Гіперактивність у дітей – це поєднання симптомів, пов'язаних із надмірною психічною та моторною активністю. Чіткі межі цього синдрому важко провести, але, зазвичай, він діагностується у дітей, що відрізняються імпульсивністю та неуважністю. Такі діти часто відволікаються. Їх легко порадувати або засмутити. Якщо ви помітили, ваша дитина занадто активна, й зараз все більше батьків будуть запитувати себе: "А моя дитина, точно не гіперактивна?»

Проведення відкритих гостьових лекцій вже стало традицією на кафедрі педагогіки та спеціальної освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка

Проведення відкритих гостьових лекцій вже стало хорошою традицією на кафедрі педагогіки та спеціальної освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

Втілення професійних навичок в практичній діяльності

Студентки факультету педагогіки, психології та мистецтв спеціальності 016 Спеціальна освіта: Сакаль Влада та Вареник Ірина втілюють свій досвід в дитячому центрі «Простір», демонструють свої здібності та потенціал.

Проведення відкритої гостьової лекції

Проведення відкритих гостьових лекцій вже стало хорошою традицією на кафедрі педагогіки та спеціальної освіти Центральноукраінського державного університету імені Володимира Винниченка. Цей вид діяльності сприяє налагодженню співробітництва між закладами та комунікації науковців, студентів та викладачів. 12 березня 2024 року завідувачем кафедрою, професором Рацулом А.Б. та доцентами: Завітренко Д.; Кашубою Л. було організовано гостьову лекцію на тему: «ІГРОВА ДІАГНОСТИКА. ПЕРШІ КРОКИ ДО СТИМУЛЮВАННЯ МОВЛЕННЯ» провідним логопедом Овсянниковою Валентиною Сергіївною для студентів факультету педагогіки, психології та мистецтв спеціальності «016 Спеціальна освіта» (СО20Б; СО21Б).

Співробітництво з випускниками спеціальності 016 Спеціальна освіта

Сьогодні надзвичайно важливо прислухатися до потреб ринку, його запитів, потенційних роботодавців щодо того, яким повинен бути затребуваний на ринку праці випускник.