pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Тиждень В.О. Сухомлинського: етичні бесіди

На факультеті педагогіки та психології 2 жовтня студенти ІІІ курсу спеціальності 013 Початкова освіта під керівництвом Андросової Н. М. провели для студентів першого курсу усіх спеціальностей етичні бесіди, у яких використали літературні оповідання для дітей Василя Сухомлинського.

Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв

Тиждень В.О.Сухомлинського на факультеті педагогіки та психології: Круглий стіл (дистанційно, міжвузівський)

Круглий стіл
«Ідеї В. О. Сухомлинського в умовах сучасної школи»

2 жовтня був проведений круглий стіл «Ідеї В. О. Сухомлинського в реаліях школи ХХІ ст.»

Всеукраїнська науково-практична конференція «Вивчення і впровадження ідей Василя Сухомлинського в практику сьогодення»

1 жовтня 2020 року на факультеті педагогіки та психології з ініціативи кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція для студентів та молодих науковців, присвячена 102-ій річниці з Дня народження В. О. Сухомлинського: «Вивчення і впровадження ідей Василя Сухомлинського в практику сьогодення».

Міжвузівська лекція для магістрів на факультеті педагогіки та психології ЦДПУ

1 жовтня 2020 року відбулася міжвузівська лекція для здобувачів освіти магістерського рівня спеціальностей 013 Початкова освіта та 012 Дошкільна освіта Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка та Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради на тему «Уникнення помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності».

Тиждень В.О.Сухомлинського: Педагогічний клуб

Студенти IV бакалаврського курсу фаху Початкова освіта (41 групи) та викладач Н. М. Андросова підготували і провели інтерактивне засідання педагогічного клубу. Сюди були запрошені по 2 представники з усіх груп факультету першого та другого курсів спеціальностей «Початкова освіта», «Дошкільна освіта», «Практична психологія», «Корекційна освіта», «Соціальна робота», які мають хист до критичного міркування. Ці студенти презентували фрагменти творів В. О. Сухомлинського, які їм цікаві чи близькі за змістом, аналізували стосовно актуальності/неактуальності сьогоденню, проводили паралелі між власним досвідом і брали участь у дискусії. Студенти переважно обирали оповідання повчального характеру, які писав видатний педагог та проаналізували уривки книги «Сто порад учителеві».